Sunday, 15 May 2016

Cherry blossom walk

Jos ei ole tullut aiemmin selväksi niin sen lisäksi että olen hiihtohullu olen myös kukkahullu. Ja silloin kun koristekirsikka kukkii ei minua pidättele mikään. Noita kauniita puita näkee siellä sun täällä pääkaupunkiseudulla kun sattuu katselemaan ympärilleen oikeaan aikaan vuodesta. Joten ei tarvitse lähteä Tukholmaan tai Tokioon saakka kirsikan kukintaa ihailemaan vaan saman homman voi hoitaa ihan kotimaan kamaralla.

Aiempina vuosina olen bongannut yksittäisiä kirsikkapuita Tähtitorninmäen kupeesta ja tänä vuonna lähdin ensimmäisen kerran Roihuvuoren Kirsikkapuistoon. Ja olihan siellä kaunista. Mukana oli myös mies ja lapset, jotka eivät ehkä olleet aiheesta ihan yhtä kiinnostuneita kuin minä. Mutta tulivat kuitenkin mukaani - olihan äitienpäivä. 

Aika ihania kuva vai mitä. Ja pakko todeta: eipä tarvinnut käsitellä kuvia mitenkään, luonto näytti parhaat puolensa ihan ilman kuvankäsittelyä tai filttereitä.






Ihanaa sunnutaipäivää - nauttikaa näistä aurinkoisista kuvista vaikka ulkona taitaa sataakin!

No comments:

Post a Comment